|
![]() ![]() SUSISIEKITE SU MUMIS ![]() ![]() ![]() |
![]() Išplėstinės IVR funkcijos![]() Naudojant skambučių eiles yra galimybė atsiliepti į daugybę skambučių ir juos paskirstyti agentams pagal tam tikrą logiką. Tolygiai paskirsto agentų/darbuotojų apkrautumą, padidina efektyvumą, padidina klientų pasitenkinimą (nes į skambutį atsiliepiama kur kas greičiau ir atsiliepia reikiamas agentas/darbuotojas). ![]() Detalizuotos skambučių eilių ataskaitos ir statistika yra labai svarbūs skambučių centro efektyvumo stebėsenai. Efektyvumo informacija: skambučių ataskaitos, atsilieptų/praleistų skambučių ataskaita, skambučių išsibarstymo ataskaita, agentų darbo ataskaita, agentų statuso ataskaita. Ši informacija padeda optimizuoti įmonės žmogiškus resursus ir verslo procesus. ![]() Net ir neesant ofise yra galimybė sukurti ar prisijungti prie konferencijų kambarių. Jūsų klienai taip pat gali prisijungti prie konferencijų kambarių tiesiog skambindami am tikru atskiru miesto numeriu, priskirtu konferencijoms. ![]() Tai įeinančių skambučių filtravimas pagal tam tikrus parametrus, t..y. skambinančiojo numerį, laiką ir t.t. Skambučiai, kurie neatitinka tam tikrų parametrų, yra atmetami. |
|